نحوه ی گذاشتن موسیقی در وبلاگ
کلاس ششم اسفنداران
یک شنبه 12 آبان 1392برچسب:, :: 14:54 :: نويسنده : محمد رضا حیدری

گذاشتن موسیقی در وبلاگ

      معمولاً برای اضافه کردن امکاناتی که به طور طبیعی در وبلاگ  نیست، باید از کدهای آماده‌ای استفاده کنیم که در اینترنت  فراوان است.پس برای این منظور اول بهتر است که عبارت کد موسیقی یا کد آهنگ برای وبلاگ را در موتور جستجو  وارد کنید و به صفحاتی که به شما پیشنهاد می‌شود وارد شوید. مثلا به آدرس http://music.avazak.ir   بروید . یکی از کد اهنگ های مورد علاقه یتان را انتخاب کنید. با کلیک  کردن بر آهنگ ، صفحه ی جدیدی باز می شود.کد آهنگ را از داخل کادر کپی کنید.سپس به مدیریت وب خود بروید.شما باید از فهرست سمت راست  یا بالا  « تنظیمات و دیگر امکانات »  را انتخاب کنید. «کدها و جاوا اسکریپت‌های اخصاصی کاربر» را انتخاب کنید. در داخل کادر اسکریت های اختصاصی  کد آهنگ را   paste کنید.

کدهای مختلف، آهنگ‌های مختلفی را در هنگام بازدید از وبلاگ شما پخش می‌کنند؛ در اصل موسیقی را از یک مکان دیگر فراخوانی می‌کند. کاری که شما باید انجام دهید، کد آهنگ مورد نظر خود را پیدا کنید و به امکانات کد آن هم باید دقت کنید. برخی از کدها به کاربران وبلاگ شما این اجازه را می‌دهند که بروی پخش موسیقی کنترل داشته باشند. این مورد بسیار خوب است؛ گاهی ممکن است کاربر دوست نداشته باشد حواسش پرت شود و یا اصلاً از آن موسیقی خوشش نمی‌آید. اگر اهرم کنترل موسیقی را به وی ندهید، باعث می‌شود که دیگر به وبلاگ شما سر نزند، حتی اگر مطالب بسیار جذابی می‌نویسید. دقت کنید که در این روش گذاشتن آهنگ در وبلاگ، در تمامی صفحات وبلاگ موسیقی پخش خواهد شد.

پس یا می‌توانید پیش‌نمایش کد را مشاهده کرده که ببینید چگونه در وبلاگ شما دکمه‌های کنترل موسیقی ظاهر می‌شود، و یا یکبار آن را استفاده کرده و در ظاهر وبلاگ آن را مشاهده کنید. تا حدامکان دکمه‌های کنترلی در دسترس بازدیدکنندگان باشد تا مجبور نباشند زمان زیادی را صرف پیدا کردن آن کنند.

توجه کنید که هر کدی را از منبع و سایت معتبر دریافت کنید، چرا که ممکن است به وبلاگ و کاربران وبلاگ شما صدمه وارد کند؛ مثلاً ویروسی را به رایانه کاربران وبلاگ شما وارد نماید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: